Story Marketing Stories 5: Optimalisatie van content en distributie

Story Marketing Stories 5: Optimalisatie van content en distributie

Story Marketing Stories 5: Optimalisatie van content en distributie

Veel bedrijven stoeien met de vraag hoe ze de verschillende kanalen en content inzetten om het verhaal over te brengen op de relevante doelgroep. Hierdoor komt de informatie die men wil overbrengen helaas niet- of op de verkeerde manier aan.   

Op basis van ervaring of onderbuikgevoel kun je de kanalen inrichten en de content vormgeven, maar belangrijker is dat je het resultaat van je acties gaat metenwant meten is weten! Wat is de reactie die de doelgroep geeft op de content? Heeft dit te maken met de manier van verspreiding of met de inhoud van de content 

Met de waardevolle informatie die je haalt uit het meten van je content kun je je marketingstrategie of content verder aanscherpen en bepalen of de uitgewerkte verhaallijnen resoneren bij je doelgroepWij zetten meerdere tools in om de effectiviteit van de activiteiten te meten en vervolgens te optimaliseren. Op die manier weet je wat de effecten zijn op korte termijn en kun je de lessen gebruiken voor activiteiten op lange termijn. 

Meer weten hierover? Neem contact op met Ruben via Ruben@therobins.nl. Anderstay tuned, in aflevering 6 van de videoserie legt HP alles uit over communities. De laatste pijler van onze aanpak. 

166 Reactie's